Zwroty

Chcemy, abyś był zadowolony ze swojego zegarka Timex. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany, skontaktuj się z nami pod numerem +44 208 326 6940 lub e-mailowo na adres csd@timex.com.

Zwroty przyjmujemy tylko w przypadku transakcji sprzedaży dokonanych na stronie timex.co.uk/timex.eu/timex.pl. Produkty kupione w lokalnych sklepach muszą zostać zwrócone do miejsca, w którym zostały nabyte.

Jeżeli nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego zegarka, wyślij do nas wiadomość e-mail w ciągu 30 dni, aby uzyskać pełny zwrot środków.  

Wydłużony czas na zwrot zakupu dokonanego w okresie świątecznym

Zakupy dokonane między 20 listopada a 25 grudnia 2018 r. obejmować będzie świąteczny regulamin zwrotów zakładający wydłużony czas na zwrot towaru.

Przedmioty zakupione w tym okresie można zwracać do 30 stycznia 2019 r.

Obowiązują normalne zasady zwrotów.

Aby dokonać zwrotu produktu, należy użyć etykiety do bezpłatnej wysyłki zwrotnej znajdującej się w kartonie, w którym przysłano zakupiony produkt. W razie zgubienia etykiety należy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, który wyślę nową.

Klienci zwracający zakupy dokonane online z Bośni, Chorwacji, Bułgarii i Serbii nie mogą skorzystać z bezpłatnej wysyłki zwrotnej. W przypadku tych regionów, produkty należy odesłać na adres:

Timex Group UK,
1000 GREAT WEST ROAD,
BRENTFORD MIDDX, TW8 9DW

Ze względów bezpieczeństwa zalecamy ubezpieczenie przesyłki zwrotnej lub uzyskanie potwierdzenia wysyłki. Nie ponosimy odpowiedzialności za produkty, których nie otrzymamy. Zwrot zostanie przetworzony w ciągu maksymalnie 10 dni roboczych.

Zwrot zostanie dokonany tą samą metodą, jakiej użyto do uiszczenia płatności za zamówienie.

Zegarek należy zwrócić z oryginalnym dowodem dostawy, w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami opakowaniowymi, instrukcjami obsługi, kartami gwarancyjnymi (niewypełnionymi) oraz wszelkimi innymi materiałami dołączonymi do zegarka.

Aby uzyskać zwrot środków, zegarek musi być nieużywany. Zwrotom nie podlegają zegarki wykazujące oznaki użytkowania.

W przypadku zegarków poddanych modyfikacjom nie przysługuje zwrot środków. Nie przyjmujemy zwrotów zegarków po odjęciu lub dodaniu ogniw bransolety.

Produkty wymieniane po 30 dniach od zakupu oraz zegarki używane podlegają naszym standardowym zasadom gwarancji. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w szczegółach gwarancji w instrukcji obsługi produktu. W przypadku uszkodzonych zegarków firma Timex zastrzega sobie prawo do stwierdzenia, czy były one nadmiernie eksploatowane.

Produkty na zamówienie są tworzone z zachowaniem szczególnej dbałości, natomiast grawerunek jest robiony tylko na indywidualne życzenie klienta.  Zegarki grawerowane nie podlegają zwrotom ani wymianie.

Data wejścia w życie: 27 kwietnia 2015 r
Zaktualizowano: maj 2018