Gdzie mogę kupić dodatkowe paski do zegarka?

Paski do zegarków Timex są dostępne na dedykowanej podstronie witryny Timex.com. W razie kłopotów ze znalezieniem odpowiedniego paska prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod numerem 1-888-727-2931. Zamówienia telefoniczne można opłacić wyłącznie kartą kredytową lub debetową. Pasek trafia do klienta zwykle w ciągu 7–10 dni roboczych od daty zamówienia.

Jak zmienić pasek do zegarka?

Aby zobaczyć wideo z instrukcjami wymiany wsuwanego paska od zegarka, kliknij tutaj.
Aby zobaczyć wideo z instrukcjami wymiany dwuczęściowego paska od zegarka, kliknij tutaj.

Jak mogę wysłać zegarek do naprawy?

Zegarki Timex są objęte roczną ograniczoną gwarancją, która obowiązuje od daty zakupu.  Zobacz naszą gwarancję, aby sprawdzić, co jest nią objęte.  Wszystkie naprawy gwarancyjne wymagają potwierdzenia zakupu.  Aby wysłać zegarek do naprawy, przejdź do sekcji Gwarancja i naprawy w zakładce Obsługa klienta.  Kliknij przycisk Naprawa zegarka po prawej stronie i postępuj zgodnie z instrukcjami formularza naprawy.  Uwaga: nie wysyłamy towaru do skrytek pocztowych; fizyczny adres wysyłki musi być podany na formularzu.

Czy mogę zwrócić zegarek zrobiony na zamówienie?

Zegarki MYTIMEX można zwracać lub wymienić na inny model. Zwróć uwagę, że elementy grawerowane wykonywane na indywidualne zamówienie są uważane za produkt finalny i nie podlegają zwrotowi lub wymianie. Jeżeli nie jesteś zadowolony z zakupu, zadzwoń pod numer 1-888-727-2931 lub wyślij e-mail na adres custserv@timex.com. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:30 czasu wschodnioamerykańskiego (EST).

Mój zegarek ma wartość sentymentalną. Czy mogę wysłać go do naprawy?

Prosimy nigdy nie przysyłać do naprawy zegarków o wartości sentymentalnej lub z oryginalnym grawerunkiem, ponieważ mogą one zostać zastąpione nowymi produktami, w związku z czym oryginalny zegarek może nie zostać odesłany.

Jak wyglądają zasady naprawy lub wymiany zegarków w ramach gwarancji?

Zgodnie z treścią ograniczonej gwarancji, firma Timex może naprawić zegarek poprzez zainstalowanie nowych lub zregenerowanych i sprawdzonych części lub zastąpienie zegarka identycznym lub podobnym modelem.

Ile będzie kosztować naprawa zegarka, który nie jest już objęty gwarancją?

Koszty naprawy różnią się w zależności od rodzaju, wieku i stanu zegarka.

Mój zegarek potrzebuje naprawy. Czy przed wysłaniem go muszę zdjąć pasek?

Twój zegarek może zostać wymieniony na podobny model. Jeśli pasek do zegarka został spersonalizowany lub wymieniony na inny, być może wolisz go zdjąć przed wysłaniem.

Ile czasu trzeba zwykle czekać na otrzymanie go z powrotem?

Około 2–4 tygodni.

Czy mogę śledzić status naprawy zegarka?

Jeżeli naprawa została zgłoszona za pośrednictwem strony timex.com przed 14 sierpnia 2017 r., prosimy o telefon do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer 1-800-448-4639, aby uzyskać aktualne informacje o statusie naprawy.