Pomoc

1) Gdzie mogę znaleźć paski do wymiany zegarków?
Wymienne paski do zegarków można znaleźć tutaj.

Jeśli masz trudności ze znalezieniem paska, możesz również skontaktować się z naszym działem obsługi klienta pod adresem csd@timex.com. Prześlij nam zdjęcia zegarka lub numer modelu zegarka (zaczynając od T). Jeśli masz zegarek cyfrowy, możesz podać nam 3 cyfry na odwrocie, aby pomóc nam zidentyfikować model.

Lokalne informacje kontaktowe:
Francja: custservFR@timex.com
Niemcy: custservDE@timex.com
Włochy: infoitaly@timex.com
Polska: serwis@timex.pl
Hiszpania: custservES@timex.com
Wielka Brytania: csd@timex.com

Ceny paska wymiany różnią się w zależności od modelu zegarka. Zegarki należy przesłać w celu pełnej oceny i oferty. Płatności można dokonać przez Internet za pośrednictwem usługi WorldPay lub kartą kredytową / debetową przez telefon. Twoje zamówienie zazwyczaj zostanie dostarczone w ciągu 5-7 dni roboczych.

2) Mój zegarek jest sentymentalny. Czy powinienem wysłać go do naprawy?
Najpierw wyślij nam zdjęcia swojego zegarka, abyśmy mogli zidentyfikować i sprawdzić, czy wciąż jesteśmy w stanie naprawić csd@timex.com, w przeciwnym razie nie zalecamy wysyłania zegarków o wartości sentymentalnej bez uprzedniego sprawdzenia u nas.

Lokalne informacje kontaktowe:
Francja: custservFR@timex.com
Niemcy: custservDE@timex.com
Włochy: infoitaly@timex.com
Polska: serwis@timex.pl
Hiszpania: custservES@timex.com
Wielka Brytania: csd@timex.com

3) Czy możesz wyjaśnić swoją naprawę lub wymienić zasady dotyczące serwisu gwarancyjnego?
Timex.pl / Timex.eu / Timex.pl oferuje swoim klientom przedłużoną 2-letnią gwarancję od pierwotnej daty zakupu. Jak podano w ograniczonej gwarancji, Timex może naprawić zegarek lub wymienić zegarek na identyczny lub podobny model. Zegarek powinien być przesłany do nas na nasz pełny adres pocztowy wraz z dowodem zakupu (paragon lub gwarancja) wraz z listem motywacyjnym wyjaśniającym charakter usterki, pełne imię i nazwisko oraz adres, numer telefonu i adres e-mail, jeśli są dostępne.

4) Czy możesz mi powiedzieć, ile będzie kosztować naprawienie mojego zegarka?
Opłaty za naprawę różnią się w zależności od stylu, wieku i stanu zegarka.

5) Mój zegarek wymaga naprawy. Czy powinienem zdjąć pasek przed wysłaniem?
Twój zegarek może zostać zastąpiony podobnym modelem. Jeśli dostosowałeś pasek lub przymocowałeś inny rodzaj paska, możesz go usunąć przed wysłaniem.

6) Ile czasu zajmuje zwykle przywrócenie zegarka?
Po sprawdzeniu Twoich wymagań dotyczących naprawy damy Ci znać, gdzie wysłać zegarek do naprawy. Normalny czas oczekiwania wynosi do 1-2 tygodni

7) Jaka jest różnica między wodoodpornym a wodoodpornym zegarkiem?
Odporność na wodę to zdolność do odporności na przenikanie wody do pewnego stopnia. Wodoodporny oznacza, że ​​woda nie może przez nie przejść. W tym czasie Timex sprzedaje tylko wodoodporne zegarki.

8) Co to jest polityka gwarancyjna?
Timex.pl / Timex.eu / Timex.pl oferuje swoim klientom 2-letnią gwarancję, kliknij tutaj, aby zobaczyć pełną gwarancję producenta.

W większości przypadków problemy z zegarkiem w ciągu pierwszych 2 lat będą objęte warunkami ograniczonej gwarancji Timex *. Nie będziesz musiał płacić za naprawy zegarka objęte gwarancją. Obowiązuje jednak opłata za przesyłkę i obsługę zgodnie z wymaganiami gwarancji (dotyczy tylko klientów z Wielkiej Brytanii).

* Gwarancja obejmuje tylko ruch i nie obejmuje wymiany baterii, paska, szkła ani żadnej z części obudowy.

9) Jak mogę śledzić moją naprawę?
Zadzwoń do naszego działu obsługi klienta pod numer +44 208 326 6940, aby uzyskać status. W przeciwnym razie wyślij wiadomość e-mail na adres csd@timex.com w celu uzyskania aktualizacji.

Lokalne informacje kontaktowe:
Francja: custservFR@timex.com
Niemcy: custservDE@timex.com
Włochy: infoitaly@timex.com
Polska: serwis@timex.pl
Hiszpania: custservES@timex.com
Wielka Brytania: csd@timex.com

10) Czy mogę zwrócić mój spersonalizowany zegarek?
Niestandardowe zegarki zakupione od MYTIMEX są uprawnione do zwrotu pieniędzy i wymiany. Elementy grawerowane są wykonane specjalnie dla osób i są uważane za ostateczną sprzedaż i nie kwalifikują się do zwrotu lub wymiany. Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalsze porady na temat CustserEU@timex.com. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8: 00-17: 00 czasu GMT.

Lokalne informacje kontaktowe:
Francja: custservFR@timex.com
Niemcy: custservDE@timex.com
Włochy: infoitaly@timex.com
Polska: serwis@timex.pl
Hiszpania: custservES@timex.com
Wielka Brytania: csd@timex.com