Pomoc

1) Gdzie mogę znaleźć wymienne paski do zegarków?
Wymienne paski do zegarków można znaleźć tutaj.

Jeśli nie możesz znaleźć swojego paska, możesz również skontaktować się z działem obsługi klienta pod adresem csd@timex.com. Prosimy o przesłanie nam zdjęć zegarka lub numeru modelu (rozpoczyna się od litery T). Jeśli posiadają Państwo zegarek cyfrowy, prosimy o podanie 3 cyfr widocznych na spodzie zegarka, aby pomóc nam w identyfikacji modelu. 

Lokalne dane kontaktowe:  
Francja: custservFR@timex.com
Niemcy: custservDE@timex.com
Włochy: infoitaly@timex.com
Polska: serwis@timex.pl
Hiszpania: custservES@timex.com
Wielka Brytania: csd@timex.com

Ceny pasków różnią się w zależności od modelu zegarka. Konieczne jest wysłanie zegarka, aby można było przeprowadzić ocenę i dokonać wyceny. Płatności dokonać można online przez Worldpay lub kartą kredytową/debetową przez telefon. Zamówienie zwykle dostarczane jest w ciągu 5-7 dni.

2) Mój zegarek ma wartość sentymentalną. Czy mogę wysłać go do naprawy?
Prosimy o przesłanie nam zdjęć zegarka na adres csd@timex.com, abyśmy mogli go zidentyfikować i określić, czy naprawa jest wciąż możliwa. Nie zalecamy wysyłania zegarków mających wartość sentymentalną bez uprzedniego skonsultowania się z nami.

Lokalne dane kontaktowe:  
Francja: custservFR@timex.com
Niemcy: custservDE@timex.com
Włochy: infoitaly@timex.com
Polska: serwis@timex.pl
Hiszpania: custservES@timex.com
Wielka Brytania: csd@timex.com

3) Na czym polega naprawa lub zasady wymiany w ramach usługi gwarancyjnej?
Strony Timex.co.uk / Timex.eu / Timex.pl oferują klientom dwuletnią gwarancję od daty oryginalnego zakupu.  Zgodnie z treścią ograniczonej gwarancji, firma Timex może naprawić zegarek lub zastąpić go identycznym lub podobnym modelem. Zegarek należy wysłać do nas na nasz pełny adres pocztowy (z paragonem lub gwarancją) wraz z pismem wyjaśniającym charakter usterki oraz zawierającym imię i nazwisko, adres, numer telefonu oraz e-mail (jeśli jest).

4) Czy mogę dowiedzieć się, ile będzie kosztować naprawa mojego zegarka?
Koszty naprawy różnią się w zależności od rodzaju, wieku i stanu zegarka.

5) Mój zegarek wymaga naprawy. Czy przed wysłaniem go muszę zdjąć pasek?
Twój zegarek może zostać wymieniony na podobny model. Jeśli pasek do zegarka został spersonalizowany lub wymieniony na inny, być może wolisz go zdjąć przed wysłaniem.

6) Kiedy otrzymam zegarek z powrotem?
Po ustaleniu zakresu wymaganej naprawy poinformujemy, gdzie należy wysłać zegarek do naprawy. Zwykle trwa to 1-2 tygodnie.

7) Jaka jest różnica między zegarkiem wodoodpornym a wodoszczelnym?
Wodoodporność to zdolność niedopuszczania wody do pewnego poziomu. Wodoszczelność oznacza, że woda w ogóle nie dostaje się do środka. Obecnie Timex sprzedaje wyłącznie zegarki wodoodporne.

8) Jakie są zasady gwarancji?
Strony Timex.co.uk / Timex.eu / Timex.pl oferują klientom dwuletnią gwarancję; kliknij tutaj, aby zapoznać się z pełną gwarancję producenta.

W większości przypadków problemy z zegarkiem, które wystąpią w ciągu pierwszych 2 lat, objęte są ograniczoną gwarancją Timex. Jeśli zegarek objęty jest gwarancją, nie trzeba będzie płacić za naprawę. Pobierana jest jadnak połata za przesyłkę i obsługę określona w tekście gwarancji (tylko w przypadku klientów z Wielkiej Brytanii).

*Gwarancja obejmuje jedynie mechanizm, a nie wymianę baterii, paska czy szkiełka lub elementu koperty.

9) Jak mogę sprawdzić status swojej naprawy?
Zadzwoń do naszego działu obsługi klienta pod numer +44 208 326 6940, aby określić status. W przeciwnym przypadku należy wysłać wiadomość csd@timex.com na adres w celu uzyskania aktualizacji.

Lokalne dane kontaktowe:  
Francja: custservFR@timex.com
Niemcy: custservDE@timex.com
Włochy: infoitaly@timex.com
Polska: serwis@timex.pl
Hiszpania: custservES@timex.com
Wielka Brytania: csd@timex.com

10) Czy mogę zwrócić zegarek zrobiony na zamówienie?
Spersonalizowane zegarki zakupione poprzez MYTIMEX podlegają zwrotowi i wymianie. Zwróć uwagę, że elementy grawerowane wykonywane na indywidualne zamówienie są uważane za produkt finalny i nie podlegają zwrotowi lub wymianie. W przypadku niezadowolenia z zakupu skontaktuj się z nami, by uzyskać więcej informacji, wysyłając e-mail na adres CustserEU@timex.com. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00 czasu GMT.

Lokalne dane kontaktowe:  
Francja: custservFR@timex.com
Niemcy: custservDE@timex.com
Włochy: infoitaly@timex.com
Polska: serwis@timex.pl
Hiszpania: custservES@timex.com
Wielka Brytania: csd@timex.com